24 oktober 2009

Inget att göra...

Det känns riktigt konstigt. Den här helgen händer ingenting! Ialla fall har har vi inget planerat. Det var rätt längesedan den känslan infann sig. Skönt, samtidigt som man nästan blir lite rastlös och det är inte likt mig.
Vi åt sen frukost idag, eftersom jag fick lite efterlängtad sovmorgon. Sedan har vi hunnit äta lunch på Mc Donalds också.
Nu sover barnen middag och jag har målat naglarna och dricker kaffe. Regnet faller ute och repriserna rullar på TV:n. En typisk höstdag faktiskt!
Funderar på om jag skulle ta fram boken jag köpte, om och av Andreas Carlsson. "Live to win - låtarna som skrev mitt liv!"

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Så skönt med sådana dagar ibland!

Evelina Hellström sa...

ibland behöver man bara vara. skönt! Hoppas boken är bra!! kram