24 oktober 2010

Ny vecka

Lite segt just nu att hålla bloggen vid liv… jag håller den bara knappt ovanför ytan! Det har varit en trevlig helg. Tvättmaskinerna och tumlaren har fått känna på färg och kläderna blir mjukare och renare än aldrig förr.

Tydligen var vårt värmeelement i den gamla maskinen sönder! Skitbra… Då har vi alltså tvättat i kallvatten, jag vet inte hur länge!?

Idag har vi varit på Universeum med barnen och kollat på fiskar och testat hjärnans funktioner. Lite kul! Det har varit en bra helg.

Nu väntar en ny arbetsvecka och jag hoppas kunna hämta mina glasögon någon av dagarna. Tack för alla röster och åsikter, men jag lämnade tillbaka alla tre paren och beställde TVÅ par från Smarteyes istället! Längtar lite efter dem faktiskt.

1 kommentar:

\majja sa...

Jag läser ändå, trots sporadiska inlägg. :)