20 juli 2011

Träning…

Jag körde senaste träningspasset onsdagen före semestern började sedan har jag haft semester från allt Ler

Det känns nu!

Jag är så imponerad av mina vänner som tränat mer än nånsin nu när de varit lediga! Med kommentaren: Det är ju nu man har tid!

Det är ju Helt sant! Men Ack så svårt jag tycker det är. Min självdisciplin får jag verkligen leta efter. Men nu ikväll ska jag iväg med dessa två. Då blir det av.

Som tur är vet jag att jag kommer igång till hösten som instruktör, även om det säkert blir segt just i starten eftersom hela jag har vilat dessa veckor.

Kanske skulle jag utmana mig själv lite och försöka få till 5-6 pass innan jag kör första passet efter semester. Heja mig själv!

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

MINST 5-6 pass.....jag drar med dig, inga undanflykter. Nu kööööör vi :-D

Marie sa...

Wohoooo! :-)