3 juli 2012

För mycket av det goda...

Kan det bli det?
Det beror såklart på vad det gäller. Men nu pratar jag mat och godsaker… Då är nog ändå svaret: Ja! Visst, man ska ju njuta, det är absolut meningen. Som idag, när en av killarna i verkstaden fyller 20 och bjuder på smörgåstårta. Ett berg av räkor på, och ni som känner mig vet att jag inte kan säga nej då. Så det blev en bit såklart och nu är jag mätt,  nästan För mätt… och Ikväll är det kalas – say no more!
Men nu får det bli ordning och reda under semestern… En riktig hälso-& må bra-semester ska det bli i alla avseenden! Fyra veckor att toppa formen på… Bra! Då var det bestämt.
Missar tyvärr kvällens rep till förmån för lillkusin Oliver, som fyller 2 år. Men det blir lite tätare mellan repen nu framåt, när vi börjar närma oss. Kul!
Jag är n y f i k e n på hur det kommer låta ikväll… men jag får nog en rapport!

Inga kommentarer: