23 april 2010

Tråkiga nyheter

Idag har jag fått tråkiga och smått chockande nyheter från jobbet. Fy man får nästan ont i magen. Sååå tråkigt! Trots att jag inte har varit där på 1½ dag så har detta tagit det mesta av den lilla energi jag har idag. Nyheter sprider sig fort, inte bara de goda.

Jaja… Jag anmälde mig till facket i alla fall! Kändes som det enda rätta efter idag.

Förkylningen håller i sig och stundom forsar det ur ögon och näsa och jag känner mig helt rödgråten. Otroligt tröttsamt!

y1ppyfdvqinlwpl1dheozdnyikfjbb3xut4g2ub20kv8vlkcephpyuwltw2hxd69ei9cy6zl67odl8_picnik_28322218

Thilde är nu på Cirkus! Hoppas de har roligt. Hon var ju så uppspelt innan morfar & co. kom och hämtade henne. För två sekunder blev hon lite blyg när hon såg Lovis i bilen. Det var längesedan de träffades. Men när jag vinkade hejdå så släppte det nog lite. Sötnos!

Inga kommentarer: