27 oktober 2013

Lite Boozt...

Vem behöver inte det!? Jag och Anna hade bokat en dag på ett event i Falkenberg. Boozt. I går var det dags. Lite lagom trött efter fredagkvällens musikquiz med älskling, mor och Bosse på Kinna Stadshotell gav vi oss iväg efter intagande av frukost. 165 tjejer hade samlats. Sponsorer hade utställning och hade fixat välfyllda goodie-bags. Kul! Vi hade bland annat en härlig stund på Standbadens spa. Senare väntade röda-mattanfotografering, trerätters och underhållning. Underhållningen började sämre än halvdant tyckte jag. Nästan så jag satt och somnade. Men i andra akten hände grejer. Energiknippet LaGaylia Fraiser med den gudabenådade rösten entrade scen. Då jäklar!
Sedan var det dags att köra hemåt. Släppte av Anna i Kinna och styrde vidare mot mitt saknade hjärta i Borås. Kröp ner i en varm, gosig säng kl 1. Och fick tack och lov tillgodoräknat mig den extra timmen just i natt! Efter en skön söndag var det dags att hämta busungarna. Vi fortsätter nu på det sköna temat med att slappa framför tv:n. Vi är lediga imorgon så det känns lite som en extra lördag! 

Inga kommentarer: