10 mars 2010

Kickoff och dåligt minne

Mitt “dåliga” minne har i dagarna gjort sig påmint. Det är nog mest så att man har för mycket i huvudet att allt helt enkelt inte alltid får plats.

Våra BVC-träffar har mer eller mindre blivit tradition att jag glömmer av och nu i veckan glömde jag även bort att vi ska åka till Sälen nästa vecka. Jag hade nämligen lovat att vara med på Frikis & Svettis 25-årsjubileum nästa lördag och leda en låt i ett happeningpass med Dansbandtema. Dessutom skulle jag och en av Friskiskollegorna sjungit till en av låtarna, eftersom det ska spelas live-musik i jympasalen! Men i måndags ramlade pengen ner… Herre Gud, vi är ju inte hemma nästa lördag!!!

Lagom pinsamt, men det löser sig såklart utan mig… Hade dock sett fram emot festen på kvällen!

Imorgon ska vi ha lite Kickoff med vår avdelning på jobbet. Det blir en klassiker… Bowling! Efteråt ska det serveras en revbensbuffé. Gott! Jag hoppas kunna lyckas med några strike så att käglorna flyger imorgon!

bowling

3 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

du skulle komma på me and I partyt oxå :-D

Nina sa...

BVC-träffen på söndag kommer du missa även denna gång då antar jag? Fast kanske inte på grund av minnet... eller?!? ;-)

Marie sa...

Jo på söndag är vi ju hemma igen! Så får vi bara vara friska, så kommer vi faktiskt... :-)