29 augusti 2014

Pass nr 1

Ja happ, rätt glad idag, lättad! Härligt!

Älsklingen kom till mig igår och vi hade ett möte på banken direkt efter jobbet. Snackade bolån…

En liten strimma ljus gör så otroligt mycket. Nu väntar vi i princip bara på huset med stort H. Vårt hus, där vi ska bo – tillsammans! Där alla barn kan få plats, stora som små och med utrymme för vårt gemensamma intresse. Hoppas det dyker upp snart… Längtar så! Så helst väldigt snart.

Det är Kinna som gäller, så vet du någon som kan vara i säljartagen så viska gärna i mitt öra.

 

Med den här sköna känslan i kroppen och med sol ifrån en blå himmel känns det som en alldeles perfekt dag att starta min träningsutmaning på. I eftermiddag blir det till att snöra på sig löparskorna och ge sig ut en slinga i skogen. Blir spännande att se hur långt jag orkar. Lovar att följa upp!

Hela idén med att nämna utmaningen här är liksom att det ska bli av och för att jag vill slippa komma krypandes och erkänna att jag egentligen är en latmask på två ben.

 

 

Inga kommentarer: