20 november 2015

Återblickar!

Det finns en rolig funktion på Facebook som heter något i stil med ”Den här dagen”. Den gör små resor bakåt i tiden och berättar vad du gjorde samma datum för till exempel 1, 2 eller 5 år sedan.
Har spanat lite extra bland de inläggen det senaste. För tre år sedan var jag mitt uppe i ett uppbrott och på väg vidare i livet med världens finaste man. Mycket praktiskt och många känslor turades om att ta plats i mitt lilla huvud. Kärleksfulla ord flög omkring mellan oss i cyberrymden. Mycket pirr. Han bloggade på sitt håll och jag på mitt. Dessa inlägg värmer otroligt att läsa nu, även några år senare. Känslorna var och är så starka och jag är så otroligt glad att komma hem till honom, hem till oss varenda dag!
Idag skrivs det inte så mycket längre. Nu finns vi ju vid varandras sida och det är helt underbart.
Vardag är vardag med allt vad det innebär. Men även när det blir tjat och tjafs, så känns det ändå som vi är väldigt trygga med varandra.
Jag uppskattar honom så oerhört!
 
Det är en kärlek, som jag verkligen hoppas att ALLA får uppleva!
 
 
 

Inga kommentarer: