29 augusti 2010

Ny idé

Ja, sådana får jag mest hela tiden och jag har alltid stora förhoppningar om att kunna genomföra, vad det än är…

Mina nya projekt är:

  • Lära mig spela gitarr. Mer än det jag lärde mig i 4:e & 5:e klass :-) Det räcker inte riktigt hela vägen.
  • Börja med morgonpromenader… Jag har tänkt mig måndag, onsdag, fredag ca 30 min effektiv promenad. Det blir 300% bättre är någonsin tidigare – det ni!

Det var nog alles för nu… vi får se hur mycket längre jag kommer denna gången än en tanke!

Fick just tips också från en av Patriks vänner att ladda ner ett program till iPhone 4, som mäter exakt hur långt man gått. Undra om jag får låna hans käraste ägodel mellan 05.30 och 06.00 på mornarna???

Nu när jag skulle kolla upp programmet, så ser jag att det ju funkar till min alldeles fantastiska Nokia 5800 Xpress Music – Lovely!

Inga kommentarer: