20 augusti 2010

Vad händer?

Ja du, inget mer än att det blivit vardag igen – typ! ;-)

Hur skönt det nu än kan vara så betyder det att ens tid tas upp av annat än just bloggande.

I mitt liv just nu händer följande:

  • Förkylning pågår… Typiskt, eftersom…
  • … jag ska sjunga på ett bröllop imorgon!
  • Jobb
  • Nästa vecka är det dop för barnens lille kusin, även då blir det lite sång.
  • Nytt Skivstångspass måste eller bör vara klart innan månadsskiftet
  • Mera kalas…

Ja, busy busy kan man väl kanske säga!

Igår åkte jag hem från jobbet vid lunch för att om möjligt hejda min förkylning från att bli värre. Är hemma idag också och det känns i alla fall inte sämre än igår, vilket såklart är positivt. Eftersom bruden senaste veckan har varit lite nojig och nervös så vore det total katastrof om jag inte kan genomföra sången imorgon. Så så får det helt enkelt inte bli!

Inga kommentarer: