15 maj 2011

Mera lördag

Efter ett lyckt besök på Leos med svettiga och trötta barn och inte alls särskilt mycket folk kom vi hem vid halv fyra… Vi kollade läget i Varberg. Sedan tog vi en kvällstur till Svärmor och svärfar i Apelviken. Det spöregnade, men det grillades ändå och bjöds på smarrig mat.

Vi var hemma igen lagom till Eurovision Song Contest startade. Thilde satt med uppe och kollade förstås. Popular är populär kan man säga! Tyvärr såg Eric Saade såg halvt vettskrämd och nervös ut första delen när han missade några kameror, men tände till senare delen av numret!  Sedan såg jag inte riktigt alla bidrag för jag tog en kvällsutflykt till Två Skyttlar där min förra arbetsplats hade sin årliga Challenge. Jag “plankade” in en stund runt 23-snåret och träffade på en och annan snorfull person… Haha… även några mer lagom förfriskade gamla kollegor. Kul! Fick till och med dansat lite innan kvällen slutade vid midnatt. Visst saknar man dem! Har svårt att tro att det blir samma ös på firmafesten vi ska ha på jobbet om några veckor…

På väg hem i bilen hör jag röstningen i Eurovision och förstår att det ju gått jättebra för Sverige! Det var väl verkligen på tiden med en bra placering igen! GRATTIS Saade, You will be Popular!

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Oj vilken fullspäckad dag :-)