7 maj 2011

Roligt!

Om man bara hade varit rätta virket så hade jag ställt upp direkt! Nu ser jag bara skoskav framför mig. Ler Men jag tycker att det är en sådan rolig idé och jag skulle gärna vilja! Jag blir väldigt inspirerad av sånt här. Så nu ligger det rätt nära till hands att det blir vanliga vägen på cykel till Varberg i Kristi Himmelsfärd istället! Jag har funderat på det många gånger.

Någon som vill hänga på??? Inget “idiotkör”… Många kaffe-, vätske- & glasspauser på vägen ner… en härlig och förhoppningsvis solig utflykt!

Till det “riktiga” äventyret anmäler man sig här:

varberg

3 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Det hade varit skojj om det är bra väder haha

Marie sa...

Ja, ellerhur!

Dooli sa...

Jag hade gärna hängt på ... men jag sitter på flygplan till London :) en annan gång gör jag det gärna!