25 april 2012

Me and my feet...

Blir lite småtokig emellanåt på mina fötter. Jag fötterna i sig är väl inget fel på så… men det är ju olika stora! Det är väl mer regel än undantag att man har två olika stora fötter i och för sig. Men mina skiljer det lite för mycket på för att det ska gå obemärkt förbi, ca 1,5 cm.  
Jag köpte fina skor för några veckor sedan, men högerskon går jag nästan ur… *grrr*
Mina alternativ är; Att prova efter den stora foten och då få en alldeles för stor sko på den högra, prova efter den lilla foten och nästan vika tårna dubbla i vänsterskon.  Alternativ tre är att alltid köpa två par identiska skor i olika storlekar och sedan hitta en som har samma skosmak och med omvänt problem!

Sååå… vad gör man?
Med sula i får jag bara känslan av att komma högre upp och har lättare för att gå ur skon… Skon blir ju inte kortare av en sula. Fast det är längesedan jag sist provade… utvecklingen på sulor kanske har gått framåt med stormsteg J
To be continued…
Damn!

3 kommentarer:

Anders sa...

"Fot-sätt" kämpa. ;-)

~~Anna~~ sa...

Har du googlat och letat hjälpmedel? Måste ju finnas nån liten gummiplutt man kan forma eller nått hehe

Marie sa...

Klart jag har googlat! Men inte på "gummiplutt" :-) Får testa det...