21 april 2012

Musikförmiddag...

... och myseftermiddag!
Idag ställde jag väckarklockan en lördag, för första gången på riktigt länge.
Skulle vara i Borås kl 10 och lägga sång på en låt, som jag själv plitat ihop en text till faktiskt. Ja, tänka sig! Jätteskoj när det blir i en genre som man känner att man behärskar lite extra. Det blir riktigt roligt att höra det färdiga resultatet. Mersmak, som jag nämnt förut. Man inser lite i taget att det är musik man vill hålla på med EGENTLIGEN...
Mitt svar på frågan vad jag vill bli när jag blir stor är fortfarande samma som när jag var fem år: Sångerska!

Nu blir det en lugn myseftermiddag med familjen... lite lördagsgodis, även om jag tror att Thilde har fått tillräckligt med socker på barnkalaset och Ellioth från en sats chokladbollar. Men vad sjutton. Det är ju bara lördag En dag i veckan och dessutom ligger det mesta av sockret på golvet nu. Så det blir nog till att dammsuga lite med.

1 kommentar:

Anders sa...

Det är bara början än... ;))