29 september 2012

Idag går det inte fort…

Vilken slapp start på dagen. Regnet öser ner och soffan är extra go idag. Om en timma väntas lekkompis till Thilde anlända. Hon har frågat sedan  kl 9, när hon kommer. För min del blir det ganska lugnt tror jag. Lite småröj igen och utlovad lek med Ellioth mellan matlagning och lördagsgodis.

nalleregn_26582481

Jag  firade min födelsedag igår, de blev ett lite mindre kalas den här gången. Smidigt måste jag säga, om man jämför med vad jag är van vid.  Igår blev det till och med så smidigt att pappa hamnade vid spisen, Helen hackade grönsaker och mamma hjälpte till att duka. Hihi…. Var liksom inte riktigt klar när de kom. Oops! I present fick jag trevliga presentkort, en väska så nu ska det shoppas något snyggt att klä sig i. Nästa helg kanske det kan komma till användning!

Inga kommentarer: