3 september 2012

Undrar man, får man fråga…

Lite djupa funderingar så här på kvällskvisten.

Det där med att tycka och tänka till om andra är inte svårt. Jag kan vara rätt duktig på det själv ibland får jag motvilligt erkänna. Men man får passa sin tunga, så man inte säger eller tycker för mycket om saker man egentligen inte vet så mycket om. Men kanske även då. Ibland sårar saker mer än man tror och det är så jäkla onödigt! Jag kanske inte är rätt person att nämna såra och onödigt i samma mening, vet jag nu att några tänker…

Samtidigt vill jag bara nämna att ett mynt, så länge jag levt alltid har haft två sidor. Så vill man skapa sig en åsikt om något, så kolla alltid båda sidorna.

1 kommentar:

Linda sa...

Måste säga att du skriver väldigt bra : )
Hoppas att allt är bra. Kram Linda kusin