27 september 2013

Om man kanske skulle...

Jo, jag tar och skriver ett litet inlägg. Det var ju ett tag sedan. Jag har haft lite fullt upp om man säger så. Den här veckan har bara sagt swisch och jag har känt mig lite småstressad, men nu känns det gott och lugnt igen.

Firade en lugn och mysig födelsedag igår med älsklingen. Jag fick ett jättefint halsband och fina blommor. Världens goaste massage väntar på mig i helgen också…

Men innan vi är där är det fredagkväll och vi ska ha lite kul med jobbet. Ja i alla fall ett litet gäng. Vi ska till Göteborg och åka samma Skärgårdsbåt, som jag och Anders firade in semestern på i somras. Det blir skaldjur för hela slanten ikväll. Så jäkla gott och sol verkar det bli även denna gång.

Imorgon är det lite kalastime, vilket betyder förberedelser och fix under dagen. Hoppas även där på en trevlig kväll.

 

Inga kommentarer: