25 september 2009

Freeeedag!

Gud vad bloggen känns bortprioriterad just nu. Inte för att jag hinner med så mycket annat heller, men det är ju kul att uppdatera kanske mer än en gång i veckan!
Idag är det fredag, hela veckan har gått. Vi har varit snuviga och hostiga i veckan, men kunnat jobba och vara på dagis som vanligt.
I går körde jag Skivstång för första gången på 2 veckor. Jag hade ingen lust alls att åka dit när jag tänkte på det under dagen. Jag antar att det var trötthet jag kände i kroppen efter förkylningen. Men sedan när passet väl drog igång, så var det jätteskoj!!!
Fick positiva ord efteråt också och det är ju kul, såklart!
Idag var det vinlotteri på jobbet och för första gången sedan jag började i mars så tog jag hem en av vinsterna. Två flaskor! Trevligt, trevligt... Funderar på att korka upp en och smaka.
Patrik gav sig iväg för att rädda fredagsmyset med smågodis och en film, men först måste jag bestämma om jag ska se Idol eller Doobidoo före. Ingen lätt nöt att knäcka, musikprogram båda två ju!

Imorgon fyller jag år, så jag hoppas på en mysig dag med glada barn. Fast det är lite att pyssla med eftersom det blir lite kalas på söndag. Handla t.ex.
Tänkte bjuda på en Italiensk smörgåstårta och den ska förberedas dagen innan. Det är i och för sig rätt smidigt, så slipper det bli så mycket på söndag!

Inga kommentarer: