30 september 2009

Ingen träning - Massa träning...

Ja, det verkar vara antingen eller! Härom veckan när jag var förkyld jagade jag ersättare till mitt pass, eftersom jag inte fixade köra det själv. Jag visade mig inte på Friskis på två hela veckor.
Den här veckan istället är det min tur att rycka in för en annan, som skadat sin armbåge. Så den här veckan blir det tre pass istället.
Det första av de tre hade jag nu ikväll. Det var skoj. Vi var många och flera kom fram efteråt och sa att de gillade passet! Man växer lite när man hör det :-)
Nu sitter jag nyduschad i min fina och sköna kimono och myser i soffan!
Imorgon är det på´t igen. Hoppas mina kläder har torkat tills dess :-)

Igår var vi på vårt första föräldramöte. Det ger många vuxenpoäng kan jag säga. Men det var kul att se vad de gör om dagarna och hur de tänker och lägger upp tiden. Många trevliga föräldrar var det också. Det är helt enkelt toppen!
På fredag skulle de på en liten utflykt, åka lite buss och ta med en liten matsäck, så då får man väcka fantasin till liv. Något enkelt måste det ju vara såklart!
Ska tänka lite till!

Inga kommentarer: