3 september 2009

Premiär

Ja, idag har jag klarat av premiären. Vad konstigt det kändes att nu helt själv ha ansvar för det man gör. Ingen att "bolla" med på samma vis... utan nu litar de som kommer på mig och att jag gör mitt jobb!
Men det gick bra - samtidigt som jag redan vet vad jag ska försöka göra bättre nästa gång... Så hoppas jag att det kommer fortsätta vara. Det ska ju helst bara bli bättre och bättre! Det svåraste är att lära sig att ta för sig ordentligt!
Det det var en ganska liten skara som dök upp idag, gratis-veckan till trots!? Åtta unga tjejer gjorde mig sällskap, svettades och kämpade på bra i en timma. Jag hoppas få se dem igen.
Det blev snabbdusch och sedan iväg på kalas där barnen lekte för fullt.
Ellioth hade inte sovit något på dagis idag men var på kanonhumör och sprang runt och hade skoj. Thilde trivs också med sina äldre kusiner! Det är kul att se... Det gör ju också att mamma och pappa kan få en lugn stund att samtala med de andra vuxna, vilket ju är trevligt!

Inga kommentarer: