6 februari 2011

Melodifestivalen

Herrejösses jag har ju knappt yttrat ett ord om detta trevliga evenemang som förgyller det sista av den mörka trista vintern! Tönt

Igår fick vi spontanbesök av Patriks ena syster, särbo och ena son… Vi han lägga barnen innan de dök upp. Så de var lyckligt ovetande om besöket. Skönt… Det blir lite lugnare då.

Lite plockmat dukades fram och förtärdes tillsammans med ett par glas vin. Väldigt trevligt. Festivalen och bidragen granskades inte under lupp precis utan det stod mest på och lät i bakgrunden.

Dock gillade jag Danny, han är duktig! Jag får väl försöka spela in reprisen ikväll så jag kan lämna ett rättvist betyg.

Nu ska jag och barnen ta en tur till Borås för att inhandla en kattbur och kanske lite annat krafs... Vår ena katt ska få lämna jordelivet. Förhoppningsvis betyder detta ALDRIG med kattpiss där det inte ska vara!

Inga kommentarer: