7 februari 2011

Mission Impossible

Jag blir tokig…

Det var så här:  Det kom in en man på jobbet idag, som jag mycket väl känner igen eftersom han har spelat gitarr i kyrkan i Fritsla flertalet gånger när jag varit med och sjungit.

Han kände också igen mig och kom och pratade lite om musik och sång och tyckte verkligen att jag borde sjunga mera… Eller helt enkelt SJUNGA, eftersom jag knappt gör det alls längre, tyvärr… (en av mina drömmar som får stå åt sidan just för tillfället) Jaja…

Hur som helst kunde jag inte för allt i världen komma på vad han heter, men nu efter lite funderande kopplade det till slut…  Hans namn har jag alltså lyckats komma på. Men så vill jag hitta en bild för att visa en bekant vem det är jag faktiskt menar, då inte namnet räckte. Här startar “Mission Impossible”!  Jag hittar diverse artiklar där hans namn och till och med röst förekommer… Men ingen, verkligen INGEN bild!

Finns inte ALLT på nätet? Jag börjar tvivla!

Inga kommentarer: