27 februari 2011

Söndag

Myser med barnen. Vi sov nästan till kl. 8 idag!  Patrik är på fisketävling igen. Det har varit en låååång isfiskesäsong den här vintern.

Thilde ska på barnkalas nummer två i eftermiddag, men före det måste vi komma iväg till affären för att fylla på inför veckan. Lite av varje är slut – till och med toapappret… Endast några varv kvar Ler

Jag hade bokat Body Combat ikväll, men efter att ha varit iväg hela eftermiddagen igår, där det dessutom blev två träningspass så avbokade jag det… Jag känner både att jag behöver hålla mig hemma och att kroppen nog kan må bra av att vila lite innan tisdagens pass.

Det känns i kroppen idag. Ovant att känna av fotlederna. Men det har väl att göra med att Afro-passet genomfördes barfota!

När jag ändå är inne på träning…. så har jag kommit på bästa 30-årspresenten! Något personligt, en upplevelse och något riktigt bra!

Klicka på bilden

862x165-top-traningsresa-tunisien

Ropa till om det är nån som vill dela rum! Sol

Inga kommentarer: