2 mars 2011

Lite fest

Jag ser fram emot fredagen och sedan lördagens sovmorgon redan nu! På fredag ska vi en sväng till Patriks syster. Det skulle ställas till med lite party innan det är dags att bege sig till hotellet!

Ja, ni läste rätt… Jag minns inte ens när jag senast var där och nu har jag tydligen blivit så pass till åren att jag ska kunna ta mig in på 30+ (även om det är dryga 6 månader kvar till jag är på plussidan). Vi får väl se hur det går. Därav en välkommen sovmorgon på lördag också.


Barnen ska vara hos mormor och Bosse. Det blir toppen!


Det vore kul att hitta något nytt och fräscht att ta på sig. Det är ju liksom inte så ofta, så det kan man väl få unna sig!? Det finns massa snygga skor och klänningar på nätet som jag så gärna skulle vilja ha… MEN (stort MEN) jag har ju ingen användning för massa sådana kläder - tyvärr! Så det känns inte riktigt befogat att fylla garderoben med dessa plagg. Jobbet tillåter väl inte sådan typ av kostym gissar jag!?

Några axplock från önskelistan på snygga skor...



Skorna kommer från Brandos

2 kommentarer:

\majja sa...

Fördelen med att köpa, är att man kan sälja igen. ;) Tradera är tydligen rätt poppis ställe har jag hört..

Hoppas du får skitkul!

..och sover LÄNGE!

Marie sa...

Bra tanke där!