10 mars 2011

Solarium

Ja, vad sjutton gör man inte nu för att få någon slags färg på kroppen. Igår efter snön fick jag lite nog, så det blev en tur till Solhörnan efter träningen. Bara det är en liten upplevelse när man solar typ en gång vart 5:e år…

Jag hade laddat med lite mynt och glad i hågen började jag ladda maskinen - 7 min 19 sekunder räckte det till. 23 kr för 6 min. Rena rånet!
Men så var det ju "super-duper-mega-maxus-gigant-extra-allt-solariet" med! Åååh, vilka sköna 7 minuter och 19 sekunder! Så varmt och gott att jag hade kunnat ligga kvar där en mindre evighet – om jag hade varit miljonär förstås.

1 kommentar:

\majja sa...

Åh, det ska JAG också göra idag.. ska baske mig lägga en miljon på mitt så jag blir riktigt röd och måste stanna hemma imorgon!
Barnlös ikväll, prinsen ska sova hos mormor, så egentligen borde man väl ta fredag redan idag. Eller hur!?