26 juni 2012

Bilprovningen

Dags igen. Men tydligen går det inte att ta sig igenom bilprovningen utan anmärkning, två gånger inom en vecka. Det var inga stora grejer på Volvon tack och lov. Semesterkassan kan nog förbli intakt. Patrik trodde mest att dagens två anmärkningar berodde på att jag hade för mycket kläder på mig... Typiskt!  J
När jag kom till jobbet nu 07.30 och meddelade att den minsann inte gick igenom… Så fick jag kommentaren: ”Jasså, var det Gubbens bil, du besiktigade? Det trodde jag Han gjorde själv… jaja…!?” Var tvungen att svara: Nej det är VÅRAN bil och ja, jag besiktigade den med…  
Blir lite trött… världens minsta skitsak förstås, men alla dessa förutfattade meningar… Vissa kanske stämmer, andra inte. Det handlar ju inte bara om bilar förstås.
Tidigare har jag fått frågan om jag fått LÅNA Gubbens bil…. Tänka sig, så snäll han måste va…

Sol idag och träning ikväll och fötterna är bra, inte ont längre! Trippade lätt ner för trappan hemma igår, utan att kompensera och vrida fötterna  och tänkte YES! I´m back on track!

Inga kommentarer: