25 juni 2012

Regn...

Det tog mig emot att skriva den rubriken, men det är ju var dagarna innehåller, så det är ju högst aktuellt.

Jag lider med dem som redan har börjat sin semester… Eller, jag tycker ju inte synd om dem för att de är LEDIGA, men fint väder gör det ju alltid extra härligt. Själv jobbar jag två veckor till och hoppas att solen hinner hitta hit till dess. Sedan blir det gott att vara lite ledig och förhoppningsvis få lite härlig färg på kroppen och få ta ett dopp i sjön eller havet. Jag har fortfarande inte köpt mig nån ny bikiniöverdel… och snart finns det väl heller inga att få tag på… Hmm… Eller så kanske de har börjat REA dem redan. Värt en kik kanske.

Nu är det lunch här, inne i vad som blir ett grått och murrigt lunchrum när det regnar så. Nej, tänk vad härligt att krypa ner under det varma täcket och bara mysa till en film eller två idag.

Inga kommentarer: