3 juni 2012

“Periodare”…

Det där med att bita på naglarna!? Hur svårt ska det egentligen vara att låta bli? De senaste åren har jag lyckats låta bli under några perioder och haft långa, fina, målade naglar. Man känner sig extra fin då. MEN så går det en liten flis på en av dem och då har jag så svårt att låta den vara och rätt som det är har jag bitit av det fingrets nagel. *slår mig själv på fingrarna* Då ser det inte så kul ut längre när alla naglar inte är lika långa och då har jag ruskigt svårt att lämna de andra i fred och vips, så är det kört och även de andra är korta igen, alldeles för korta.

Nu är de dock på gång igen, kanske kan det bli fina naglar i sommar. Nååågra dagar till så, kanske nagellacket åker fram igen.

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Jag målar mina även om de är korta, iaf nu på sommaren då man blir glad av lite färg :-)