8 juni 2012

Mingla i Mark

Den här veckan har hittills bara bestått av måndag och fredag typ. Jobba måndag, tisdag, ledig onsdag, jobba torsdag, fredag. Något jag lätt skulle kunna vänja mig vid. Är det något parti, som kan tänka sig att genomföra det som standardarbetsvecka vid en vinst i valet 2014? I så fall är min röst given!

Idag fortsätter det i skolavslutningens tecken, som alltid den här tiden på året. På dagis är det väl som vanligt just idag, men alla skolbarn börjar sina sommarlov, med allt vad det kan tänkas innebära. I Kinna en kväll som den här händer det grejer. Dead by April gästar scenen i stationsparken och på torget blir det diverse olika uppträdande, liksom i Café Skrädderiets trädgård. Hoppas väderguden är snäll mot arrangörer och besökare. Vi tänkte ta en titt. Ellioth är sugen på ”Rock´n Roll” och då menar han Dead By April!

På boxen hemma är det laddat för inspelning av Macken medans vi minglar! Jösses, jag var fem år när det sändes senast, så jag har inte stenkoll. Visst har man sett lite genom åren, olika klipp och för att inte tala om all bra och rolig musik från serien. Men nu så, nu ska jag se hela serien!

Inga kommentarer: