4 juni 2012

Jobb!

Det var längesedan…Förvirrad  Så det var riktigt ovant att svänga in på gården i morse. I korridorerna var det nån slags spänd spänning i luften och det var lite småhetskt på frukostrasten vid en diskussion om en reklamfilm… Ja jösses!  Jag och en annan kollega skrattade lite lätt åt eländet och kände väl att det nog var en “sån dag” idag… Dagen gick väldigt fort i alla fall! Det låg ju trots allt lite jobb och väntade på mig. Så jag har fakturerat idag så det stod härliga till. Känner mig nöjd med dagen, so far!

Imorgon är det “fredag” … och sedan väntar Nationaldagsutmaningen och trevlig lunch med vänner! Jeeeesus… Jag känner redan hur det nästan svartnar för ögonen. Fredagsvinet får alltså ge vika. Det blir nog småtufft att köra igång kl 08.30 med BodyPump annars. Nej vatten får det bli.

Inga kommentarer: