7 maj 2013

Det gäller att hålla sig framme...

Igår när jag surfade runt bland bilar till salu, så dök det helt plötsligt upp en Volvo V50 från 2007, som bara hade gått 1070 mil! Som ny ju, trots åren. Synd bara att när jag hörde av mig, så hade bilen precis blivit såld. Jäklar vad man måste vara snabb när det osar bra affär. Bäst att kontakta banken, så att man kan ha möjlighet att vara i matchen när nästa tillfälle dyker upp! Det här gör mig galen. Vad fasen ska jag ha för bil?

Vill ha en kombi, helst så ny som möjligt och så ska den ha rullat så få mil som möjligt,  ha en bra, helst röd extraprislapp OCH samtidigt vara billig att äga och köra. Är det verkligen helt omöjligt? Tips mottages gärna.

Vad jag vill byta bort är en  VW Polo, årsmodell 2003,  22000 mil, som behöver omvårdnad och kärlek av en bilkunnig person. Det finns lite att fixa med. Så varsågod, det är bara att buda på… Högt eller lågt. Kom igen!

1 kommentar:

Amanda sa...

Hej! Jag har lagt upp en video på min blogg där jag sjunger, jag älskar att sjunga men har aldrig riktigt vågat ta steget att sjunga framför folk. Men nu är det dags att försöka. Så tyck gärna till! Jag kommer uppskatta allt ni har att säga! :)

Vi ses!