20 februari 2009

Ett glas rött...

Då var det fredag! Det är en härlig dag, även om det inte känns på riktigt samma vis när man inte jobbar! Det "rätta" fredagskänslan infinner sig inte... ändå är det något speciellt.
Idag ska jag njuta av många saker, det vet jag reda nu! Ikväll blir det träning - lite bodypump. Efteråt tror jag nog att det kan bli en stunds härligt bastubad med tjejerna och när jag kommer hem, så ska vi öppna en välförtjänt flaska rött, äta lite god mat och mysa framför Let´s Dance. Det blir nog bra. Jag får fundera lite till på maten. Jag är sugen på något riktigt gott, men är inte så säker på om man orkar lägga ner massa tid. Vi får se...
Förra helgen friterade jag fetaost. Det är riktigt gott och så enkelt det var! Det kommer göras fler gånger! Perfekt förrätt...

Inga kommentarer: