22 februari 2009

Semester...

Ja, det är ju aldrig fel. Det ska man verkligen försöka unna sig ibland, om man kan!
Just nu sitter jag urtrött i soffan. Ögonlocken känns tunga som bly. Jag satte klockan på 03.20 i natt (eller morse!?), eftersom jag för några veckor sedan lovade min far att jag skulle skjutsa dem till flygplatsen. Jag tog en snabb dusch för att vakna till och satte även på kaffe, som jag sedan drack i bilen.
De har nog just i detta nu lyft och är på väg till Teneriffa!
De lämnar massa snö och åker till den härliga solen! Behöver jag säga att jag gärna hade åkt med!?
Men idag är vi bjudna på kalas till mamma istället. Hon har fyllt år i veckan. Så det blir lite god mat och säkert tårta. Det är absolut inte fy skam! Jag får helt enkelt njuta av det, min vansinniga träningsverk och att jag om några timmar faktiskt ska få sova lite middag! *längtar*

Inga kommentarer: