17 februari 2009

Den största njutningen - Mina barn!

Jag tänkte börja med det allra mest självklara, bara så att man förstår vad som är viktigast i mitt liv och vad det är jag njuter absolut mest av.
Det är förstås mina två underbara, små barn!
Thilde och Ellioth, i skrivande stund drygt 2,5 & 1 år gamla... Två riktiga busungar, som driver mig till vansinne allt som oftast. Men som ändå är mitt livs största kärlekar... Helt fantastiskt! Jag njuter
till fullo av att vara hemma med dem - även om det ibland känns lite motigt! Det visar väl bara prov på att man lever... Eller?!

Jag är hemma föräldraledig nu, men börjar om ett par veckor arbeta deltid och ska då dela föräldraledigeten med barnens pappa, min kära sambo!
Jag ser med skräckblandad förtjusning fram mot "verkligheten". Den riktiga verkligheten - vardagen börjar efter sommaren.
Då är det dags för inskolning på dagis och allt vad det innebär. Det betyder också jobb, jobb, jobb - men också lite mer utrymme ekonomiskt att hitta på små saker som förgyller den lediga tiden!

Jag hoppas att ni som läser (om någon hittar hit) kommer få en positiv och glad upplevelse, när jag delar med mig av livets goda!

Inga kommentarer: