25 februari 2009

Kycklingsoppa

Tänk vad man kan glädjas över små ting ibland. Igår var jag allra mest glad över att sambons magsjuka gick över och att jag ännu klarat mig från att bli smittad... Håller tummarna att jag slipper.
Jag gjorde en väldigt god kycklingsoppa från www.arla.se. Superenkel och en jättebra, god grund, som man kan variera innehållet i. Perfekt.
Efter gårdagens träningspass, som blev en stund på löparbandet, så smaskade jag i mig resterna från lunchen.
Den var nog ännu godare då! :-)
På eftermiddagen åkte jag och barnen till Öppna förskolan på grannorten. Det var fantastiskt mysigt! De har så trevlig personal. Så dit får vi försöka hinna åka fler gånger framöver. Synd att jag kom på de en vecka innan jag börjar jobba.
Men det ska väl kunna hittas tid till det ändå under våren, eftersom jag bara ska jobba halvtid!

Inga kommentarer: