20 februari 2009

Tippen-Morgan...

Det är så jag minns honom, Morgan Alling, när han tillsammans med vapendragaren Lasse skulle göra Sveriges barn mer miljömedvetna ett sommarlov. "Ingenting försvinner - allt finns kvar" var deras signaturmelodi. Kommer ni ihåg? Det gör tydligen jag och jag minns att gillade det. Det är så roligt att se honom och den mångfald han besitter. Akrobat, komiker, skådespelare och nu även dansare! Ja, jag gillar honom. Han är störtskön...
Just nu sitter jag och zippar på lite gott vin, trött i kroppen efter ett härligt träningspass! Nöjd med dagen :-)
Det var den sista flaskan i vårt fina vinställ. Dags för påfyllning alltså.
Jag funderar på att ta en liten tripp till Systemet imorgon förmiddag, innan det är dags för pulkaåkning och korvgrillning hos svärmor och svärfar.

Inga kommentarer: