2 maj 2009

Vilka dagar...

Ja, jag vet inte vad man ska säga. Det är verkligen sååå underbart väder! Jag har varit ute i solen mest hela dagarna nu, när man varit hemma. Altanen har fått grindar, som inte barn kan öppna själva. Det betyder att man i något, som liknar lugn och ro kan få sig lite sol på kroppen.
Bikinin har invigts ordentligt. Det är så skönt att springa omkring utan en massa kläder när det är så varmt!
Nu får man väl istället ställa in sig på lite svalare temperaturer till veckan. Jag vill inte!!! Jag älskar sådana här dagar och det är ju ljuvligt när det håller sig över helgerna och man kan ta vara på det till fullo.
Ikväll blir det åter igen grillning. Något annat är nästan olagligt... ;-) Ett glas kallt, vitt skulle sitta fint till också. Så får det bli.
Men först tror jag nog att vi ska försöka få våra busungar i badet för grovrengöring från sand, jord, gräs och matrester.
Gott att vara ren när man ska sova!

Inga kommentarer: