15 juni 2009

God morgon!

Hemma igen och det är sol! På Värmdö hade vi bara regn torsdag - söndag.

Det var så härligt att få krama om mina små guldklimpar i morse när jag vaknade. Även om i morse blev kl 03.40 i natt då Ellioth vaknade. Vi somnade i och för sig om i soffan en stund. Så det var mysigt.
Jag kom hem kl 22.30 i går kväll. Så hemresan tog 7,5 timmar totalt. Bara liiiite segt! När man ska hem vill man ju liksom bara hem! Men nu är jag hemma!
Idag känns det ändå väldigt tomt, tyst och konstigt... Efter 5 så långa och intensiva dagar tillsammans med 27 härliga människor blir det gärna lite konstigt när man kommer tillbaka till sin vardag. Vi har verkligen levt i en bubbla, lite isolerade från verkligheten. Nyheter - vad är det?
Sista kursdagen slutade med ett Finalpass, där alla fick varsin låt som man skulle instruera till. Teknik, pepp osv... Vi fick testa med headset och körde då inför hela gänget. Det var riktigt roligt, en lätt släng av Ego-boost kan man säga! Men vad mycket man måste tänka på. Tur att jag har sommaren på mig att öva, öva och öva.
Jag ska låta allt vi lärt oss sjunka in nu i veckan och fira midsommar i lugn och ro. Sedan ska jag börja leta massa musik. Det ska bli riktigt roligt!
Om en timma ska vi iväg på mammaträff. Barnen behöver nog leka lite, eftersom de har fått hålla sig inne i veckan. Ellioth har haft feber.
Jag är inte just idag i behov av att vara jättesocial, men det är ju kul att ses såklart! Dricka lite kaffe och tjöta lite skit ;-)

Inga kommentarer: