5 juni 2009

Idag är det fredag...

... och det har varit jobb hela dagen. Månadsavstämningar för hela slanten kan man säga! Jag var lite extra stressad idag, eftersom jag inte ska jobba något alls nästa vecka.
Nu är det nämligen dags för min Steg 2 utbildning i Friskis & Svettis - Själva Skivstångsutbildningen!
Jag och en till från samma förening lämnar Mark för Stockholm redan på tisdagen middag. Kursen är onsdag - söndag. Så det blir många dagar borta från mina älsklingar! Jag kommer sakna dem massor. Men jag vet ju att de har det toppen med pappa!
Jag gissar att jag också kommer få det toppen. Är den här kursen lika bra som Steg 1, så betyder det att det kommer bli fantastiskt intensivt men också fantastiskt roligt - en pepp- & inspirationskurs utan dess like!

Imorgon är det nationaldagen och då är vi bjudna på bröllop! Det är en av Patriks arbetskompisar som ska gifta sig. Så idag har jag ordnat det sista (nästan) med presenten.
Jag får ta fram mina scrapbookinggrejer innan jag ska sova och se om jag kan få ihop något fint kort också!

Men innan det blir lördag ska barnen nattas och det är det dags för nu!

Inga kommentarer: