13 juni 2009

Trött överallt!

Tar en välförtjänt tiominuters paus efter lunchen. Man kan lugnt säga att man är lite trött nu. Både i kropp och i huvud. Än idag har vi bara hållit på med massa rörlighetsövningar och stretch. Väääldigt skönt att få sträcka ut sig riktigt ordentligt.
Dagarna går i ett och jag kom nyss på att det ju är lördag idag. Allt flyter ihop. Men det är fortfarande väldigt hög stämning i vår grupp. Vi är 26 glada, härliga människor, som alla bjuder på sig själva.
Snart ska vi köra fler ledarövningar och testa att använda headset. Sedan blir det ett nytt tufft pass. Skivstång/Spin. Jag blir trött av att bara tänka på det nästan. Istället ser jag fram emot kvällen då jag antar att det blir lite fest! Nästa stora höjdpunkt blir att komma hem till min älskade familj!

Inga kommentarer: