8 juni 2010

Detta måste ni höra…

Fick ett Spotify-tips av en kollega på jobbet idag och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta! Jo, jag skrattade högt när jag hörde det och tårarna rann. Men samtidigt kan jag inte låta bli att bli lite småarg, eller kanske till och med en uns avundsjuk för att någon som inte ens kan sjunga kan bli så stor som denna tjej… Hon har släppt alldeles för många skivor i Hong Kong där hon tolkar kända låtar…

Ja ja, livet är hårt och inte alls rättvist kan man säga…

Här är hon i alla fall… Låt mig presentera, den högst underhållande kvinnan Wing!

spotify_logo

Wing-Sings-Elvis-by-Wing_7A8dTiXWt5Mx_full

Klicka på bilden för att komma till henne på Spotify

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej är ofta och läser hos dig, kommer inte ens ihåg vart det började men du skriver underhållade och intressant kul att läsa. Men en fråga, det är så vackert med dessa rosa blommor hur har du gjort. Var det svårt....??
Annica Lundgren
http://pinkladyw595.blogspot.com