18 juni 2010

Jag vill också...

...vara med och tycka till om det som är huvudnyheten just nu! Victoria och Daniels bröllop!

Tänkte betygsätta kvällens klänning A´la Aftonbladet! Jo, för jag fastnade… Jag fastnade framför TV:n när de gick längs röda mattan in i konserthuset i Stockholm och nu sitter jag här. Magnus Uggla, den lille spjuvern dök just upp i rutan!

Gud, vilket späckat schema kungligheterna har – fest varje kväll. Hoppas Daniel håller sig nykter bara, så han slipper vara bakrus imorgon när självaste vigseln äntligen äger rum! ;-)

Nu till klänningarna!

vickan_jpg_1218441u


madelene

Fantastisk klänning, men en lite tråkig färg för en så färgstark person som Kronprinsessan!                 +++

 


Lillasyster Madelene ser ikväll ut som den underbara brud vill vill se Victoria som imorgon.                      +++++

mattemarit_jpg_1218450u


mary_jpg_1218457u

Den här tjejen gillar jag. Mette-Marit. En ursöt ljusrosa klänning.                         +++++
Mary från Danmark vacker som en dag. Dock den lite intetsägande beige färgen. Men det verkar ju vara inne nu…                                         +++

märta-louise


Filippa

Märta-Louise är likaså hon söt i sin ljusa klänning.                                           +++


Filippa Reinfelt överraskar i en festlig petrolgrön klänning. Hon är riktigt snygg ikväll!                  ++++

mona


Namnlöst-1 kopiera 

Här har vi kvällens utstickare! Med den här klänningen förlorar hon nog resten av rösterna i det kommande valet. Något av det värsta jag någonsin sett! HUR tänkte hon????                                      -

Hjääälp! Ta henne där ifrån!
Usch och fy…                      -       

 

2 kommentarer:

Nina sa...

Undrar just när Mona Sahlin kom på att hon fortfarande går runt i morgonrocken och glömde ta på sig festblåsan i allt hast?!? ;-)

Marie sa...

Ja fyyy.... Hon borde bli portad från vigseln imorgon - Just in case! Man vill ju inte att folk ska spy...