1 juni 2010

Mycket handlar om känslan…

Ja, den är viktig – i många olika sammanhang. Men nu tänker på den med att trivas med hur man ser ut.

Idag var jag tillbaka på Friskis & Svettis. Otroligt skönt!

Den senaste månaden har det bara blivit ett pass varannan vecka. God mat och lite för mycket godis har som vanligt intagits på kvällarna och detta har gjort att jag känner mig “småpluffsig”… Säkert helt idiotiskt… Men det är KÄNSLAN... Säkert syns det inte (hoppas jag ), men som sagt bara vetskapen om att jag inte tränat något vidare gör att det blir så.

Men nu efter dagens träningspass känns det redan som att det finns hopp. Sedan har jag åter igen börjat fundera på löpträning! Jag säger åter igen, eftersom det blir likadant varje vår/sommar och det blir samma visa varje år att jag aldrig kommer igång… Men nu jäklar ska den tråkiga känslan ersättas med den rätta och sköna känslan av att faktiskt vara nöjd!

soc jacka soc linne soc byxa nike sko Tror ni att man springer bättre i snygga, matchande kläder!? Antagligen inte… Det kanske bara är Känslan!

Inga kommentarer: