22 juni 2010

Lite extra energi

Jag har nyss kommit hem från kvällens Skivstångspass. Idag hade jag grundat med ordentligt med mat och vätska. Behöver jag ens nämna att det gjorde en jävla skillnad!?

Förra veckan fick jag plocka av vikt mitt under en övning för att det svartnade för ögonen… Kom på då att jag inte ätit sedan lunch och bara druckit kaffe. Inte bra!

Men idag gick det toppen, kände mig stark! Men nu kan man nästan passet för bra, så man slappnar av lite mycket. Så det är hög tid nu att börja fila på höstens pass! Jag har redan lite kul musik och lite tankar och idéer! Skoj!

En annan rolig sak är att jag har fått frågan om jag vill sjunga på ett bröllop i augusti. Brudparet känner jag inte alls. Det är en bekants arbetskompis. Kul att bli rekommenderad, då växer man! Så även där är jag på låtjakt. Tips emottages gärna såklart. Gärna en hårdrocksballad och nån fin på svenska.

Mina egna idéer so far:

  • Kent – Utan dina andetag
  • Sonja Aldén – Du är allt
  • Marie Fredriksson - Ännu doftar kärlek

Rocklåten är svårare! Mycket svårare. Texten är viktig, det får inte sluta med att någon dör, eller att några gör slut… :-)

Inga kommentarer: