3 maj 2012

Bra dag!

Jo, men visst blev det en bra dag igår! Ett roligt besked, som jag snart kan berätta mer om. Kanske, kanske, kanske kan det bli ännu roligare!  Vi får vänta och se. Kul när det händer trevliga grejer!

Jag kastade mig ut på altanen igår efter dagishämtning. Barnen försvann nämligen lika fort som vi kom hem… in till grannen och iväg på nya cykeln. Underbart när de kan röra sig så fritt. Patrik stod för jobbandet och klippte gräset medans jag åt uppladdningsmat och laddade batterierna med sol inför kvällens BodyStep-pass, som visade sig bli svettigare än nånsin. Men det var kul och gott för kroppen! Lite mat, en dusch och en färdig deklaration senare intog jag soffan med gott samvete. Som sagt – en bra dag!

2 kommentarer:

\majja sa...

Wohoo, she's baaack! Många inlägg att läsa ikapp och självklart blev detta det som gjorde mig mest nyfiken!
Jag gissar i min ensamhet på olika saker och vi får se om jag gissat rätt, när du väl avslöjar dig. ;)

Marie sa...

Ja nu har jag vaknat till liv här igen :-)
Ja, vi får väl se.