14 maj 2012

Sug…

Mitt sötsug har helt sonika nästan försvunnit. De senaste helgerna har jag inte ens varit särskilt noga med att köpa lördagsgodis!? Jag har inte gjort något speciellt alls egentligen och socker får jag ju förstås i mig via annat än just godis och fikabröd. Känns rätt bra hur som helst.

Förövrigt är jag mer en fett-&  salt-tjej…(har väl brist på något antar jag) Ler med tungan ute Pringleschips, ostbågar, popcorn, nötter, ja till och med bacon, krutonger, vitlöksbröd och sånt som jag har svårt att låta bli och kan småfrossa i emellanåt. Ska det vara kakor och bakat så blir det helst wienerbröd eller en donut… ja ni ser… Även detta har det varit mindre av det sista. Inte alls svårt just nu att låta bli när det bjuds, eller åtminstone bara ta litegrann.  Säkert ett led i att jag kommit igång att träna lite mer. Och det är ju bara en av alla positiva effekter man får av träningen!

 popcorn

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

önskar att jag oxå var där, men kakor...oj oj oj!!

Anders sa...

Bra där! :)