2 maj 2012

God Morgon!

Vilken underbar, solig morgon! Det KAN bara bli en bra dag idag, trots jobb. J
Thilde var så spänd på dagens aktivitet med stora barnen på dagis. De ska åka tåg till Borås nu på morgonen och besöka Navet. Smörgås, frukt, pannkakor  och saft packades ner i den lilla ryggsäcken. Stort!
Jag hade ett konstigt uppvaknande i natt. Efter att ha sovit ett par timmar, så vaknar jag och tittar rakt ut i vårt mörka sovrum. Tanken som slår mig är att det är väldigt märkligt att jag ligger kvar i Soffan och  att allt är avstängt och nedsläckt. Det tog nog en minut innan jag fattade att jag ju låg i sängen och allt var i sin ordning. Klockradion visade 01.17… och jag somnade om så gott så fram tills klockan ringde 05.45. Efter en dusch var jag människa och morgonrutinerna kunde starta.
Bring on the day!

1 kommentar:

Anders sa...

Ojdå, det måste vara solsting :)