22 maj 2012

Skoskav

Ja jäklar… det är inte att leka med. Haltar idag och undrar hur jag ska lösa kvällens träningspass i ett par jympaskor…  Det kommer antagligen göra jävulskt ont till en början, för att sedan förhoppningsvis ”försvinna”. Jag lyckas alltid få blåsor när jag gnager i ett par skor lite för länge… Inte kul. Sedan måste jag ju jämt pilla och göra hål på blåsorna med. Heja mej, vad bra! Jag lär mig ALDRIG! Det får bli en tur till skoaffären i samband med lunchen idag och köpa mig ett par bekväma, luftiga, fotriktiga (tant)skor… J

3 kommentarer:

\majja sa...

Då är vi två, jag måste också köpa ett par. Jag provade de nyinköpta imorse och insåg att jag köpt en storlek för liten, för då var det ju kallt och fötterna inte svullna. Jag kommer ALDRIG kunna ha dem på mig i sommarvärmen..

Faaasen då!

Anders sa...

Fötter är ett hett ämne:-)

Marie sa...

Ja, kan man säga!
Nu börjar ja återfå min vanliga gångstil igen. Det finns hopp!