8 maj 2012

Kolhydratladdning

Ikväll blir det Friskis igen. Undra om jag fortfarande hittar dit!? ;-)
Som tur är har jag hittat på lite annat vettigt senste veckan än att bara vila. Den här sommaren och semestern ska jag ta fasta på det mina kära vänner gjorde förra året - lägga till extra träning när tiden faktiskt finns. Kanske något så simpelt som morgonpromenader, komma upp i TID och få det till en vana att ta med till hösten. Sedan återkommer jag ju alltid till ämnet Göteborgsvarvet! Det går av stapeln nu i helgen. Funderar allvarligt den här gången på att anmäla mig till 2013. Nån som vill hänga på?
Nu har kroppen fått pasta och kyckling, som uppladdning inför kvällens drabbning och nu ska den få kaffe!

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Jag och Nina har exakt samma tanke, MASSA träning i sommar...wihooo! Bara hänga på! Börja med morgonpromenader ett par gånger i veckan redan nu!

Nina sa...

Jajjamän, jag är på, nu kör vi stenhårt hela sommaren!!! Har redan nu ökat träningsdosen då vi gått ner i arbetstid!
Morgonpromenader så här års är ljuvligt, en väldigt bra vana att ta fasta på! Men Göteborgsvarvet... njaaa... Mitt mål just nu är att springa en mil under timmen före sommaren är slut! Återstår att se om jag lyckas med det...